A Ceragem masszázságy egy dél-koreai orvosok által kifejlesztett, Koreában gyártott szerkezet, mely ötvözi a távol-keleti gyógymódokat a XXI. századi modern technológiával.

Működési elve a következő: az ágyban az első nyakcsigolyától az utolsó keresztcsonti csigolyáig fel-le mozgó, jáde féldrágakőből készült görgő van, mely masszírozza a gerincoszlop melletti tartó izmokat. Ezzel erősíti ezeket az izmokat, miközben a helyükről kimozdult csigolyákat illeszti vissza a helyükre. Ennek hatására a csigolyáktól kiinduló idegszálak és a gerincoszlop mellett futó artériás ér felszabadul a csigolyák nyomása alól és az idegszálakhoz tartozó szervek elkezdenek normálisan működni. A szervezetben megindulnak az öngyógyító folyamatok és a méregtelenítés. A masszázságyhoz tartozik még két kézi kezelő, melyekből izzók segítségével infravörös és hélium sugárzás éri a szervezetet. Az infravörös az egyetlen jótékony sugárzás, melyet a napból is kapunk. Értágító és gyulladáscsökkentő hatásának köszönhetően vérnyomás, koleszterin és cukorbetegségben szenvedőknek segít a gyógyulásban A hélium segíti a kalcium beépülést, nagyban javítva ezzel pl. a csontsűrűséget.

A Ceragem a világ 70 országában van jelen és az egyetlen olyan szerkezet a világon, mely az emberi szervezetet komplex egészként kezeli. Az ágy képes megmutatni, hogy a szervezetben hol van a probléma, kezeli azt, és nem a tüneteket, hanem az okot szünteti meg.

Az egyetlen olyan gyógy-masszázs készülék ma Magyarországon, mely az ORKI által kiadott gyógyászati segédeszköz tanúsítvánnyal rendelkezik.