Mire is jó az EZÜST KOLLOID?

Az EZÜST KOLLOID oldat: gyakorlatilag alkalmazható az összes testfelszínen lévő, illetve a test belsejében megbúvófertőzések, gyulladások esetén. Alkalmazható torokgyulladás, nyelvgyulladás, szájnyálkahártya gyulladás és sérülés, fogínypanaszok, fogszuvasodás, légzőszervi és orrüregi fertőzések, influenza, tüdőgyulladás, fülgyulladás, szem gyulladás, kötőhártya gyulladás, (téli nyavaják), gyomorfekély, bélpanaszok és candida fertőzés kezelésére. ( itt azért a táplálkozás vizsgálatát és a helyes táplálkozás beállításához vegyük igénybe szakember segítségét). Használatával kivédhető többek között a láb, a köröm a körömágy a fül a hónalj, a hüvely és egyéb testrészek gombásodása. A fejbőrbe masszírozva segít megszüntetni a korpásodást, és a fejbőr viszketését.

Gyerekeknél a tornacipős korszak kellemetlen szag mentesen végigvihető :-)

Beszámolók szerint: az ezüst kolloid hatásosnak bizonyult az AIDS, őzkullancs okozta lyme-kór , agyhártyagyulladás, nyirokérgyulladás, ízületi gyulladás esetében is. Az allergia és a szénanátha esetén gyorsan megszünteti a megfázásos jellegű tüneteket, a szemviszketést percek alatt elmúlasztja ( szemcseppentőben adagolható) .

Beszámolók szerint: az ezüst kolloid hatásosnak bizonyult az AIDS, őzkullancs okozta lyme-kór , agyhártyagyulladás, nyirokérgyulladás, ízületi gyulladás esetében is. Az allergia és a szénanátha esetén gyorsan megszünteti a megfázásos jellegű tüneteket, a szemviszketést percek alatt elmúlasztja ( szemcseppentőben adagolható) .

Beszámolók szerint hatásosnak bizonyult az AIDS, őzkullancs okozta Lyme-kór, agyhártyagyulladás, nyirokérgyulladás, ízületi gyulladás esetében is. Az allergia és szénanátha esetén gyorsan megszünteti a megfázásos jellegű tüneteket, a szemviszketést percek alatt elmúlasztja. Felülfertőződés nélkül orvosolja az égési sérüléseket, vágott sebeket, horzsolásokat. Napégésre, pattanásos bőr kezelésére fantasztikus. ( Akinek ovis korú kicsije van, a legjobb megoldásként ajánlom).

Érdekes lehet: Egy neves Magyar belgyógyász, Dr. Elek Csaba néhány HPV vírussal fertőzött páciensét laboreredményekkel dokumentáltan, kigyógyította ebből a vírusfertőzésből, mégpedig ezüstkolloid alkalmazásával.
A méhnyakrák világviszonylatban és Magyarországon is a mellrák után a második leggyakoribb daganatos megbetegedés a nők körében. A HPV (humán papillómavírus) felelős érte. És bár kezelik, igazából nincs hatásos gyógymód ellene.

Ezüst kolloid hatásmechanizmusa:  Az ezüst kolloid áthatolva az egysejtű élőlények sejtfalán (baktériumok, gombák, vírusok, paraziták) gátolja azokat a tiol-enzimeket, amelyek a kórokozók anyagcseréjében részt vesznek, és azok pusztulását okozza. A vírusok fehérjeburkának szerkezetét károsítja és szaporodásra képtelenné teszi őket.
A Science Digest magazin közlése szerint (1978 márciusi szám) a vizsgált kb. 650 féle mikroorganizmus közül az ezüst kolloid kémcsőben hat percen belül minden kórokozót elpusztított. Egy szintetikus antibiotikum jó esetben 6-12 baktériumtörzset képes hatástalanítani.

Ezüst kolloid oldat szedése: Konkrét egészségügyi panaszokra naponta 3x1 teáskanál, egészségmegóvó jelleggel naponta 1 teáskanál. Célszerű lenyelés előtt szájban tartani, mert a nyelv alatti és szájüregi nyálkahártyán keresztül leghatékonyabb a felszívódása. Mikor már nem tartható, le kell nyelni. Fémmel hosszabb időn át nem érintkezhet, de fémkanállal nyugodtan beszedhető.

Ezüst kolloid gyerekeknek: A jó minőségű ezüst kolloid oldat előírásoknak megfelelő alkalmazása számukra sem jelent semmiféle veszélyt.

Érdemes gondolni rá Fémérzékenységben szenvedők az esetleges allergiás tünetek miatt óvatosan fogyasszanak ezüst kolloidot. Hosszantartó (6 hónapnál több), folyamatos fogyasztását nem javasolják.
Amennyiben valami oknál fogva mégis erre lenne szükség, célszerű probiotikumokat tartalmazó táplálékot is fogyasztani a bélflóra védelmében.

Az EZÜST KOLLOID Gyógyszerekkel nem lép kölcsönhatásba, hatásukat nem befolyásolja.

És az eredmény :-)

A vastagbélben lévő bélflórát nem károsítja, mivel legkésőbb a vékonybélben felszívódik.